Advies en
inventarisatie
De eerste stap is wat ons betreft een inventarisatie, wat zijn uw behoeften, en hoe is dat nu gerealiseerd (mensen, apparatuur en infrastructuur). Aan de hand hiervan kunnen wij een voorstel maken, wat is er nodig, waar valt er eventueel te besparen, en/of kan het efficienter.
 
Voorstel en offertes
Op basis hiervan maken een wij een voorstel voor de benodigde techniek en een voorstel voor 1 of 2 aanbieders voor telefonie en internet die hierbij passen.
Hierbij gaan we meestal uit van apparatuur van
Yealink en
Gigaset met
Nox telecom en
gnTel als aanbieders.
Kiest u voor een eigen telefooncentrale 'on premise' dan denken wij in eerste instantie aan
Bintec.
 
Realisatie
Als u hierna met ons in zee gaat regelen wij de aanvragen bij de benodigde providers, bestellen de apparatuur, leggen eventueel bekabeling aan, en zorgen dat alles werkt.
Eventueel verwijderen we ook de oude apparatuur en begeleiden we bij het opzeggen van oude contracten.
 
Service en
garantie
In principe blijven wij e.e.a. beheren en garanderen. De eerste paar maanden is het beheer en aanpassingen/optimalisatie normaliter inbegrepen, daarna betaald u per uur, Wij ondersteunen ook de fabrieksgarantie van de apparatuur, werkzaamheden die daaruit voortvloeien gaan ook op uurbasis. Eventueel kunt u in overleg met ons een servicecontract afsluiten.